Tehottomuuden poisto prosesseista ei tapahdu sattumalta. Siksi olemme julistaneet vuodelle 2019 tehottomuuden poisto-ohjelman. Kun organisaatiosi kärsii tehottomuudesta, toimimme kanssasi seuraavan mallin mukaisesti.

Esikartoitus

Palvelumme joustaa organisaatiosi tarpeiden mukaan. Alusta saakka. Jo ensimmäisessä tapaamisessa selvitämme kanssasi organisaatiosi erikoistarpeet. Millä asiakasviestinnän osa-alueella tehottomuuden pesä makaa? Onko organisaatiosi saanut tarpeekseen vanhoista järjestelmistä vai onko asiakkaasi kenties vailla nykyaikaisia verkkopalveluja? Pirstaloituuko asiakaskokemus eri kanavissa? Tiedätkö, millaisia viestejä asiakkaasi kuhunkin kohtaamispisteeseen tarvitsevat? Onko markkinointiviestinnän tai postitusten kulut karanneet käsistä

Kehitysmahdollisuuksien määrittäminen

Seuraavassa varsinaisessa kehitysmahdollisuuksien määrittelyvaiheessa pureudumme organisaatiosi liiketoiminnan prosesseihin. Yhdessä selvitämme nykyisen toimintamallinne kehitysmahdollisuudet haastatellen sinua ja organisaatiosi muita sidosryhmiä sekä perehtymällä dokumentaatioon. Usein tehokkain tapa on tehdä tätä workshopissa yhdessä. Näin tunnistamme suurimmat kipupisteet ja löydämme reseptin niiden hoitamiseksi. Organisaatiosi saa tässä vaiheessa selkeän projektisuunnitelman sekä ymmärryksen säästöpotentiaalista liiketoimintasuunnitelmasi pohjaksi.

Teknologian käyttöönotto

Palveluidemme käyttöönotto ei tyypillisesti edellytä asiakkailtamme järjestelmäinvestointeja vaan asiakasviestinnän tehostaminen hoituu kauttamme kokonaispalvelulla SaaS-mallilla. Organisaatiosi ei tarvitse investoida kalliiseen teknologiaan eikä huolehtia sen päivittämisestä. Luomme kanssanne uudet työnkulut ja rakennamme teille tarvittavat automaatiot ja palvelut järjestelmiimme.

Palvelut käytössä

Voit nauttia stressittömästä kumppanuudesta. Palvelut asiakkaillesi sekä sidosryhmillesi toimivat kauttamme automaattisesti. Asiakasviestinnän prosessit ovat tehostuneet, asiakkaasi saavat viestit juuri silloin kuin se heille sopii – ja niissä kanavissa kuin he haluavat. Markkinointimateriaalin tilaaminen ja jakelu on helppoa ja tehokasta. Organisaatiosi verkkokaupan taustaprosessit toimivat saumattomasti yhteen. Dokumentit ja lomakkeet löytävät tiensä oikeaan prosessiin ja oikeille henkilöille oikeaan aikaan. Mikäli organisaatiosi tarvitsee vaalipalvelujamme, vaalit hoituvat avaimet käteen -periaatteella. Tulostustyöt postin jakeluineen ovat kustannustehokkaita. Voit nauttia tehottomuuden poistosta täysillä.

Tyytyväisyys Edita Priman palveluihin huippuluokkaa

Juuri valmistuneen asiakastutkimuksen mukaan peräti 88% asiakkaistamme on erittäin tyytyväinen tai tyytyväinen palveluumme ja yhteistyöhömme kokonaisuutena. Suosittelijoiden määräkin on hyvä 53 (NPS).

Kokonaistyytyväisyys

Miten tyytyväinen olet Edita Primaan kokonaisuutena? (1-6)

kokonaisuustyytyvaisyyskysely

Olen kiinnostunut keskustelemaan Editan asiantuntijan kanssa organisaationi asiakasviestinnän prosessien tehostamisesta - Ota yhteyttä