Blogi

23.5.2019

Mitä toimenpiteitä voit tehdä saavutettavuuden eteen?

Saavutettavuudella tarkoitetaan palveluiden toteuttamista siten, että kuka tahansa voi käyttää niitä. Osallistu kampanjaamme ja voita ilmainen workshop!

Mika Kirjavainen

Mika Kirjavainen

Head of Business Development

14.5.2019

Aamiaisseminaari oli onnistunut avaus saavutettavuusteemallemme

Edita Priman aamiaisseminaari käynnisti onnistuneesti kevään saavutettavuusteeman. Tilaisuudessa kuultiin puheenvuoroja digitaalisten ja painotuotteiden saavutettavuudesta.

Mika Kirjavainen

Mika Kirjavainen

Head of Business Development

14.5.2019

Uusia asiakkuuksia

Edita Prima on solminut uusia asiakkuuksia. Uudet asiakkaat ovat Traficom ja Fimea. Molemmat sopimukset astuvat voimaan kesäkuun 2019 alussa.

Ville Hiltunen

Ville Hiltunen

Key Account Manager

7.3.2019

Verohallinnon ja Edita Priman yhteistyö laajenee

Verohallinto ja Edita Prima ovat solmineet tulostus-, kuoritus- ja jakelupalvelut kattavan väliaikaisen sopimuksen. Verohallinto kilpailutti laajan kokonaisuuden, minkä voittajaksi valikoitui Edita Prima.

Heikki Autio

Heikki Autio

Managing Director

14.2.2019

Järjestövaalien järjestäminen on osa jäsenviestintää

Edita Prima tuottaa vaalipalveluita myös järjestöille ja osuuskunnille. Vaalipalveluiden tuottamisessa on hyödynnetty laajaa automatisoidun asiakasviestinnän osaamista ja palvelumme onkin nykyään erittäin kattava.

Ville Hiltunen

Ville Hiltunen

Key Account Manager

16.1.2019

Ajankohtaista saavutettavuudesta

Saavutettavuudella tarkoitetaan digitaalisten palveluiden toteuttamista siten, että kuka tahansa voi käyttää ja ymmärtää niitä.

Mika Kirjavainen

Mika Kirjavainen

Head of Business Development

21.12.2018

Tehottomuuden poisto-ohjelma – menestystä vuodelle 2019!

Tehottomuuden poisto prosesseista ei tapahdu sattumalta. Siksi olemme julistaneet vuodelle 2019 tehottomuuden poisto-ohjelman. Kun organisaatiosi kärsii tehottomuudesta, toimimme kanssasi seuraavan mallin mukaisesti.

Mika Kirjavainen

Mika Kirjavainen

Head of Business Development

7.11.2018

Mitä – saako meiltä verkkokauppojakin?

Yksinkertaiset oivallukset ovat yleensä parhaita. Kuten se, että asiakasviestinnässä on pohjimmiltaan kyse datan liikkumisessa paikasta toiseen.

Edita Prima

4.10.2018

Ärsyttääkö ainainen säätäminen?

Tapasimme viime viikolla Nordic Business Forumissa Helsingissä monia eri organisaatioiden edustajia. Useilla heistä tuntui olevan sama haaste käsillä. Vaikka viestinnän strategiat ja sisällöt olisi vihdoin saatu kuntoon organisaation tavoitteiden mukaisesti, eivät asiakasviestinnän prosessit tue välttämättä liiketoimintaa.

Edita Prima

10.9.2018

Edita Priman uudet laatu- ja ympäristösertifikaatit

Olemme kehittäneet pitkäjänteisesti palveluitamme ja liiketoimintaamme sertifioitujen johtamisjärjestelmien tukemana. ISO 9001 -laatujärjestelmä on ollut käytössä vuodesta 1996 ja ISO 14001 -ympäristöjärjestelmän vuodesta 1998.

Edita Prima